۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

جشن کریسمس









دیروز از طرف دانشگاه جشن کریسمس داشتیم، خوب بود خوش گذشت، هر گروه وسایل و خوراکی و نوشابه برای خودش خریده بود و میز خودشو آماده کرده بود. کلی برنامه تئاتر و رقص و موسیقی و اینا هم بود. یک هدیه کتاب هم برا استاد اصلی زبانمون گرفتیم حدود 100 دلار و با 135 دلار این میز رو به اینصورت آماده کردیم. بهتر از میزهای دیگه شده.

دیگه اینکه هوا امروز از 18 تا 23 درجه زیر صفر بود ولی برا من که اولین زمستونمه اینجام راحت قابل تحمله، البته خوبیه مونترال اینه که با اینکه دماش از جاهایی مثل تورونتو یکی دو درجه پایینتره ولی با توجه به اینکه کوه دوروبرش نیست به اون صورت باد نداره و بنابراین دمای موثرش با دمای اصلی بیشتر وقتا یکیه و اکثر وقتها دماش قابل تحمله. من امروز بعد جشن رفتم اخوان خرید مقداری هم پیاده رفتم و حال داد. اتفاقا زمستون اینجارو دوست دارم. جلو خونمونم اومدن پیست پاتیناژ رو راه انداختن همیشه تابستون میگفتم این دایره بزرگ اینجا چیه؟ و الان فهمیدم پیست پاتیناژ بوده. برم برا بچه ها کفش بخرم پاتیناژ یاد بگیرن.

دوشنبه میخوام برم یکی دو تا دوره ثبت نام کنم، به زبان انگلیسی هم گرفتم و کلاساشون از فوریه به بعده خوبیش اینه که بعد از ساعت 6 عصره و به برنامه های دیگم لطمه نمیزنه. میخوام همینجور Certification بگیرم، فعلا برا اول کار سیسکو رو میخوام تا CCIE برم، بسه دیگه رفتن دنبال کار دیگه ازین ببعد کار بیاد دنبال من. فعلا رزوممو قویتر میکنم تا بعدش ببینم دردشون چیه. البته یکی از درداشونو میدونم، ادارات و شرکتهای بزرگ اینجا از جمله هیدروکبک زورشون میاد غیر کبکی رو استخدام کنن. نکنید اقا نکنید. بخاطر لج شما با مالیاتهایی که میدید میخوام کلکسیون سرتیفیکیت راه بندازم.

۵ نظر:

Unknown گفت...

الان باز اون آقاهه میاد میگه با پول من داری حال میکنی
((:
23- خیلیه ها!مطمئنی سردتون نیست؟اینجا 7- شده همه درخت ها عین خوشه انگور یخ ازشون آویزونه!

Unknown گفت...

آقا من تو تهران دارم یخ میزنم !!!
خدا به داد برسه.
عجب جشنیه منم میشخوام. چقدر خوراکی D:

Bye Bye Canada گفت...

مهندس سلام و خوشحالم که خوش گذشته.

راستی‌ اشتباه به عرض رسوندن. تورنتو هم کوه نداره و عین کفّ دست دولت گدای کاناتا تخت تخته!

هواش هم به همون مزخرفی بقیه جاهای یخستانه.

تا می‌‌تونی هم از این دولت اینجا بکن، نوش جونت. هر چی‌ بری جلو بیشتر این حس توت قوی میشه :)

خداحافظ كانادا

Unknown گفت...

سلام اقای مهاجر

ممنون از وبلاگ مفیدتون....ولی چرا همش از خودتون می گید کمی هم از بچه هاتون بگید ...که با محیط کنار امدند یا نه؟ الان چی کار میکنند و بقیه مسائل .......چون من یه دختر 5/3 دارم ما هم داریم اقدام میکنیم ...دوست دارم در این مواردم اطلاعاتی داشته باشم....

بازم ممنون

R گفت...

سلام
من تابستان ديگه خواهم آمد راستش كارم تو ايران شبكه و اينجور چيزاهاست بنظرتون ccna بگيرم يا نه ؟اوضاع كار براي سيسكوكار ها چطوره؟