۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

..............

۷ نظر:

Unknown گفت...

سلام
یادش به خیر دوران لوگوی سابق RAIUNO

Ali Movadin گفت...

عالی بود. عالی!

آی جاس لاو ذیس سانگ!

اتفاقا من هم یه ورژن دیگه از این آهنگ رو تو وبلاگم گذاشتم. البته با تصاویر جنبش سبز.

Bella ciao bella ciao bella ciao ciao ciao

narcisse گفت...

cette chanson est sans pareil, Bravo à votre choix
j'ai vecu avec ça

Unknown گفت...

سلام مهاجر جان
یه سوال دارم اگر جوابمو بدین خیلی لطف کردین
1- ما می تونیم از ایران برای معادل سازی مدارکمون کاری بکنیم؟
2- می شه از ایران عضو انجمن مهندسین کانادا شد یا نه؟

Unknown گفت...

I just fell in love with the song and the atmosphere that it created. Wow! It was fantastic. I just wished I could know what the song was all about. Anyone out there to translate?

Ali from Bangkok

Unknown گفت...

Hey guys, I guess I found it. Here's the link to more information about the song Bella Ciao
http://en.wikipedia.org/wiki/Bella_ciao

Mohaj Canada گفت...

نارسیس جان و علی جان ممنون از لطفتون.
در ضمن راجع به اون ورژنی که گفتی منم دارم قشنگه، همینجوریشم به دلایل نامعلوم 2 ساعت فیلتر شدم فعلا نمیخوام زیادی سیاسیش کنم.
--
صحرا جان
جواب سوال اول نه.
جواب سوال دوم بله. تو سایتش مدارک لازم و هزینه رو نوشته. البته برا مهندسین همون نظام مهندسی کبک هم معادل سازی میکنه و هم پیشنهاد کرسهایی رو میکنه که با گذروندن اونها میتونید به عنوان مهندس اینجا کار کنید.
http://www.oiq.qc.ca
پیشنهاد خودشون اینه که از ایران اقدام کنید تا وقتی اینجا میاید جلو بیفتید البته الان هزینش نزدیک 800 دلاره. پارسال 450 بود. سال به سال هم زیاد میشه.