۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

Give me back my freedom

A good Mix of American and Iranian Traditional Songs

۱۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام

پست قبليتونو كامل خوندم. با سرما چجوري كنار مي ائيدن؟؟ خانم تون و بچه ها با سرما مشكلي ندارند؟؟

Bye Bye Canada گفت...

سلام بیتا خانم با اجازه مهندس،

هنوز سرمایی نیومده. صفر درجه هوای پاییزی یخستان (کانادا) محسوب میشه.

خداحافظ كانادا

Unknown گفت...

هنوز که سرمای اصلی شروع نشده و وقتی سوز هم با سرما قاطی بشه اون موقع هوا واقعا" سرده ولی با این وصف و با تمام این سرما زندگی به طور عادی جریان داره و با امکانات موجود اذیت کننده نیست. البته من در ونکوور زندگی می کنم و زیاد از این نوع سرما ها اینجا نداریم. ولی امشب اینجا سرده و شده نزدیک 0 درجه سانتیگراد.

Mohaj Canada گفت...

بیتا جان، به قول دوستان هنوز سرما نیومده و هوا هم خوبه(راستی این سرما سرمای کانادا که همه حرفشو میزنن پس چرا دیر میاد؟!!!) بهرحال اینجا نمیگذارن به مردم سخت بگذره. ما هم مث بقیه. حالا سرما اومد و عمری بود و حالی بازم مینویسم.

Vahid گفت...

Enjoyed the music a lot-thanks

مینو گفت...

سلام من امروز یک بلاگ درست کرده ام و نمیدانم چگونه باید وبلاگهای مورد علاقه ام رو به لیست اضافه کنم اگر ممکنه راهنماییم کنین مرسی

Unknown گفت...

سلام.
امیدوارم گرمای وجودتون کم نشه.
من راستش از این شعره زیاد خوشم نیومد. نمی دونم چرا.
بای بای کاناد جدی این اولین جمله ای که از تو میشنوم و به دلم میشینه "در ضمن کانادا بهترین کشور در کهکشان راه شیری است. بیاید من براتون فرم مهاجرت پر کنم. خیلی‌ خوبه از کار کردن هم راحت میشید :)"

مهاجر عزیز چطور میشه با سرما کنار اومد؟ یکی که راههای زیر زمینی بود که گفتید ولی بالاخره بیرون میرید دیگه اوضاع چجوریه؟ لباس هاشون کیفیت خوب دارن که مثلا با یک کاپیشن ساده بشه زمستون بیرون رفت ؟ برف پارو کن هست اونجا ؟ یا هر کی خودش باید بره برا پارو زنی. امکانات برا ماشینها هست ؟ تو ادارات و فضاهای بسته چجوریه؟ ممنون اگه کمی توضیح بدین. من از این ننه سرما خیلی بیزارم.

رودابه گفت...

با اجازه هموطن محترم آقای مهندس
امان از دست این بای بای فقط کلی خندیدم
آقا خداوکیلی نمک و نخور و نمکدون رو بشکن.
اینجاهم سبک و روش زندگی این جوریه .... اما به اون سختی که شما می گید نیست....

Bye Bye Canada گفت...

سلام رودبه خانم تمنا می‌کنم.

گفتم دوستان تو این هوای خاکستری یخستان یکم شاد بشن و کمتر به بیکاری و تکالیف مدرسش شون فکر کنن.

هر چند قصه زندگی‌ مهاجران تو کانادا خودش یه جوک کنده داره و کلی‌ سر دوستان مهاجر رو گرم میکنه...

خداحافظ كانادا

Mohaj Canada گفت...

سلام
کم کم فکر کنم باید اینجارو کمی سروسامون بدم. چون فکر میکنم بخش نظرها از حالت مفید خارج شده. با اجازه همه ازین ببعد مطالب غیر واقعی و اغرار آمیز از کانادا چه خوب و چه بد سانسور میشه. بحثهای الکی و متلک به هم و من بگو تو بگو سانسور میشه.پس قبلا از همه معذرت میخوام.
از همین پست هم شروع میکنم.

Unknown گفت...

آقای بای بای کانادا لطفا" به مهاجرین و زندگیشون توهین نکنید. مهاجرین در سراسر دنیا زحمت کش ترین و سازنده ترین افراد آن جوامع هستند. مثلا" نگاهی به زندگی مهاجرین افغانی در ایران بکنید و ببینید که با چه رنج و مشقتی کار و زندگی می کنند. مهاجرین به دلایل خاصی مهاجرت می کنند که اکثرا" هم لازم نیست جار بزنند و به همه دلیلشون را بگویند. زندگی مردم جوک نیست که شما اینجوری دربارشون قضاوت می کنید.

Bye Bye Canada گفت...

سونیا خانم نمی‌‌دونستم شما هم وکیل مهاجرت هستید.

خوشوقتم از آشنایی تون.

به امید روزی که همه هموطن هامون برای خدمت سربازی بتونن بیان کانادا.

خداحافظ كانادا