۱۳۹۱ تیر ۲۳, جمعه

سفارت ایران در کانادا

هیچ ایرانی که در کانادا زندگی میکنه و من میشناسم رو ندیدم که خواهان تعطیلی سفارت ایران در کانادا باشه.
اگه خانم نازنین افشین جم همسر وزیر دفاع کانادا این حرف رو زده از طرف خودش زده نه ایرانیهای دیگه. خوب لابد ایشان به واسطه همسر پر نفوذشون نیازی دیگه به سفارت ایران ندارند ،خوب به خودشون مربوطه.
در ضمن درسته که ایرانیهایی که از ایران اومدن خیلیهاشون برای برخی شرایط سخت ایران اینجا اومدن ولی همه آنها وابستگی خانوادگی و فرهنگی شدیدی به ایران دارند که قسمتی از این ارتباط نظیر صدور پاسپورت ، صدور وتعویض مدارک و وکالتنامه  و ... توسط سفارت ایران در کانادا تامین میشه مثل همه کشورهای دیگه.
سفارت ایران تعطیل شه چی میشه؟
لابد کسانی که در آمریکا از فروش تجهیزات اپل به ایرانیان خودداری کردند، کسانی که حساب ایرانیان در کانادا رو میبیندند یا کسانی که برای صد پاره شدن ایران نقشه میکشند و اسم خلیج فارس رو از نقشه هاشون حذف میکنند میخوان از اونها حمایت کنند و کارهای کنسولی اونها رو انجام بدن.
خلاصه از طرف خودتون حرف بزنید نه همه ایرانیان مقیم کانادا که اکثرشون بصورت کاملا قانونی از ایران خارج شده اند و در اینجا زندگی شرافتمندانه و بدور از هوچی گری دارند.

۱۵ نظر:

مریم گفت...

همین بدبختی ایرانیهاست....این خانم به جای اینکه یک کاری بکنه هموطناش تو غربت احساس بهتری داشته باشن داره یک سنگ بزرگ جلوی پامون می گذاره ...من نمی دونم مثلا بخواهیم رای بدیم یا پاسپورتهامون رو درست کنیم یا مشکلی داشته باشیم اونوقت باید کجا بریم ؟خونه خانم افشین جم؟؟؟!!!!
چند روز پیش تو بالاترین خوندم که سفیر ایران گفته از ایرانیهای مقیم کانادا برای ضربه زدن به آمریکا استفاده می کنیم....این بی انصافها مملکت خودمون رو که کوفتمون کردن اینجا هم دست از سرمون برنمی دارن...فکر می کنم کانادا دیگه به این آسونیها به ایرانیها اقامت و پاسپورت نده...چون نشون داده می تونه تبعیض قائل بشه..

ناشناس گفت...

حالا مگه ایرانی‌های آمریکا چیکار می‌کنن !!!!

من به عنوانه یک مهاجر موافقم

همون بهتر که سفارتو ببندن ما نیازی نداریم اینجا سفارت داشته باشیم ،که چی‌ یک سری از آدمهای خودشون بیان اینجا مفت حقوق بگیرن ،برگردان همون ایران ...

خسرو گفت...

آقا اینا از طرف خودشون حرف میزنن. یک سری اقلیتی که اکثرشون پناهنده هستن و از 1000 متری سفارت هم فراری هستن دنبال اینن که 90 درصد ایرانیان مقیم کانادا رو تو دردسر بندازن. همین

ناشناس گفت...

برای بعضی هر چی اوضا بلبشوتر باشه بهتره. بعضی که دیگه آب از سرشون گذشته بدشون نمیاد سر دیگران هم بره زیر آب.

کتایون گفت...

بعضیها شاید اگه هر چی اوضاع رو قاراشمیشتر کنن به نفعشونه شاید یه پولی گیرشون میاد شاید معروف میشن. چه میدونم. خلاصه به فکر بقیه که نیستن. خودشون اون بالا نشستن میگن لنگش کن. شاید هم جوگیر شدن.

666 گفت...

.
اصلا شما چه میگویید؟!
.
شما اول باید عین سخنان ایشان را بگذارید و سپس درباره اش اظهار نظر کنید.
.
ولی از حرف شما میشود اینگونه برداشت کرد که ایشان خواستار بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی شده و شما هم که لاید سالی یکی دو بار برای دید و بازدید خانواده و احیانا سفره ابوالفظل انداختن و سوغات خریدن به ایران میروید ، که لازمه اش مجیز گویی کارمندان سفارت و رهبر کبیر انقلا ب است ، از این سخن ناراحت شده اید.
.
شما اصلا خودتان را ناراحت نکنید ، با یک سخن ایشان ، دولت کانادا در سفارت جمهوری اسلامی را گل نمیگیرد.
.
درضمن آنجا ، سفارت ایران نیست ! سفارت جمهوری اسلامی است !
.

ناشناس گفت...

به نظر من فقط بهتره یک یا دونفر کارمند که مسئول شناسنامه و پاسپورت و گرفتن پولهای 10 برابری برای این خدمات ! هستن بمونن و بقیه رو اخراج کنن .

این آشغال ها پول مملکت رو میخورن و اینجا هم دست از سرمون بر نمیدارن

افشین گفت...

کانادا از این ناراحت شده که ایرانی رو بعنوان یک ایرانی با فرهنگ ایرانی نمیتونه تحمل کنه. کانادا کسیو میتونه تحمل کنه که فرهنگ خودشو و کشور خودشو از یاد ببره. نخبگان ایران الان اینجا هستند و همشون هم عاشق ایران. 99 درصد ایرانیهای اینجا سر به ایران میزنند ولی اون یک درصدی که پناهنده شدن ومیخوان 99 درصد بقیه هم به پای اینها بسوزن. نخیر ما خواهان بسته شدن سفارت نیستیم و اگه کسی به اینکار کمک کنه از ما جامعه ایرانیان کانادا نیست و طرد خواهد شد.

الکس گفت...

من به عنوان یک ایرانی کانادایی که اینجا مالیات میدم و زندگی قانونی دارم و با ایران هم ارتباط دارم نمیتونم تحمل کنم که کسی که از ایران به اینجا پناهنده شده و از مالیات امثال من اموراتش میگذره، خواستار بسته شدن سفارت ایران در کانادا بشه.

ناشناس گفت...

خانوم افشین جم
خیلی ناراحت هستید؟
به دوستای شوهرت در دولت کانادا بگین لطفا قبل از بستن سفارت جناب خاوری رو به ایران برگردونن. یا حداقل تو همین کانادا یک کاری کنن که ما بفهمیم خاوری داره تنبیه میشه. و باز هم حداقل پولهایی که خاوری به اینجا آورده رو به ایران برگردونن تا ما بفهمیم کانادا دلسوز مردم ایرانه.

بیتا گفت...

بسته شدن سفارت چیزی جز دردسر بیشتر برای تمام ایرانی ها نداره. مگه مسخره بازیه!! منم درخواست می دم سفارت غنا در اوکراین بسته بشه!!!

maha گفت...

آی راست گفتی افشین خان

ali گفت...

علی‌ ،



سلام

معلومه که جیره خورهای جمهوری اسلامی زیاد خوشحال نشدن از این خبر ! منکه وجود لانه جاسوسی رژیم در کانادا را نمیتونم تحمل کنم . حالا مگه یه ایرانی‌ سالی‌ چند دفعه پاسپورت تمدید می‌کنه یا وکالت نامه میده !

رضا گفت...

اگر اینقدر دم از ایران و وطن میزنی، پس چرا موندی و اینجا رو ول نمیکنی؟
هنوزم بعد از 3 سال، یاد وطن میکنی؟
بر گرد برو همونجا که اینقدر بهش تعلق خاطر داری و اینفدر روحیه بقیه رو خراب نکن !!!

Mohaj Canada گفت...

رضا مهاجرت به کانادا رو معنی کرد: از نظر ایشون مهاجرت یعنی بی غیرتی و دم نزدن از مملکت. امیدوارم که خود ایشون اینطور نباشن و این فقط یک نظر سطحی از ایشون باشه. در ضمن خیلی خوشحالم که در کشوری زندگی میکنم که آدمهایی مثل ایشون که برای دیگران رفع تکلیف میکنند دقیقا هیچکاره اند.