۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

پزشک + گاز اشک آور +شوکرالکتریکی=؟

در خبرها اومده به تقاضای نظام پزشکی، در پی اقدام به قتل دو پزشک ایرانی با گلوله!، پزشکان ایرانی به اسپری گاز اشک آور و شوکر الکتریکی مجهز میشوند. در ضمن از نیروی انتظامی هم خواسته شده که در بیمارستانها نیرو مستقر کنه. از پزشکان و پرسنل بیمارستانها هم خواسته شده برای دریافت این اقلام سریعا اقدام کنند. من نمیدونم این تصمیمهای هوشمندانه رو کی میگیره؟ لابد شرکتی که قراره گاز اشک آور و دستگاه شوکر رو وارد کنه؟ شانس آوردیم داشتن اسلحه در مملکت ما آزاد نیست لابد نظام پزشکی برای امنیت پزشکان و پرسنل بیمارستان به همه دستور میداد یکی یک دونه کلت کمری همراه خودشون داشته باشند و بلافاصله قرارداد با شرکت کلت میبست. حالا خواهید دید که بابت این اشک آور و شوکر چقدر هم پول از پزشکان محترم خواهند گرفت. خوب مسئله جون که شوخی بردار نیست عوض اینکه سازمان نظام پزشکی محترم آرامش رو به جامعه پزشکان با تحقیقات و یافتن علت این حوادث برگردونه، داره تخم ترس رو با این قبیل تصمیمات میکاره. شاید هم این وسط یکی میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره و پولی به جیب بزنه.
یادم میاد چند وقت پیش چند کارگر محترم هم با چاقو کشته شدند ولی سازمان تامین اجتماعی دستور اینکه همه کارگران محترم هر کدوم یک کارد میوه خوری تو کیفشون داشته باشند هم نداد.
بابا خودتون میگین پزشکان با گلوله هدف قرارگرفتن، اونوقت دستور میدید اسپری و شوکر تو کیفشون بگذارن؟ اینجا که جبهه جنگ نیست خودتون رو در برابر دشمن بیشتر و بیشتر مجهز کنید.!! اینطوری کم کم باید یک محافظ شخصی و چند محافظ هم که از راه دور با کلیه تجهیزات مدرن مواظب پزشکان باشند استخدام کنید. اصلا پیشنهاد میکنم پزشکان محترم به خاطر محافظت از جونشون ماهانه مبلغی به سازمان نظام پزشکی بدن تا براشون محافظ غیر محسوس استخدام کنه.لابد بعدش هم سازمان نظام پزشکی میخواد هزینه ویزیت پزشکان محترم رو بالا ببره به بهانه اینکه اینها خرج زیاد دارند.
(ای بابا نکنه همه این علم شنگه ها فقط سر همین بوده؟)
خودمونیم اونوقت این یعنی راه حل؟!

۵ نظر:

سارا قند تلخ گفت...

این پست وبلاگ (مادر سپید ) رو بخونبد در مورد مطالبی هست که بهش اشاره کردید خیلی تاسف انیگز هست
http://roshandel.special.ir/archives/2010/09/006101.html

maryam گفت...

سلام
من داشتم وبلاگتون رو مطالعه میگردم توی یکی از پست ها گفته بودید اینجا مواد مخدر دست جوونا زیاده. این منو خیلی ترسوند چون من الان یه پسر 2 ساله دارم و برای مهاجرت اقدام کردم میخوام بیشتر توضیح بدین شما خودتون 2 تا پسر دارین واسه اینکه خدای نکرده بچه هاتون در آینده مشکلاتی از این قبیل نداشته باشن فکری یا نظری دارین. ببینم مدارس اونجا چطوریه آیا از این لحاظ امینت داره یا نه؟
البته اینو میدونم که تو ایرانشم این مواد مخدر کم نیست اما به هر حال شما خودتون بچه دارید درک میکنید.
متشکرم

ناشناس گفت...

سلام.

قالب وبلاگت یکی از مسخره ترین قالبهای بلاگر هستش.
انقدر سنگینه که وقتی میخوای اسکرول کنی به پایین، جون میکنه تا تکون بخوره.

عوضش کن عزیز دل.
بای

ehsan گفت...

یادم می یاد در دوران استیجری (6_7 سال پیش ) مرحوم دکتر سودبخش وقتی اومد سر کلاس یه اسپری فلفل به کمر بسته بودند و کلی راجع به اینکه نظام پزشکی داره اسپری پخش می کنه و تو این اوضاع نا امنی ،همه باید برای دفاع شخصی حتما برن و از نظام پزشکی این اسپری را تهیه کنند صحبت کرد. ولی این اسپری نتونست از ایشون در برابر سرب داغ محافظت کنه و ...
خانه از پایبست ویران است و ....

كوچه اي بي انتها گفت...

من توصيه ميكنم پزشكاي هر بيمارستان يه لشكر درست كنن بعد با آدم بدا مردونه بجنگن. راستي من با لحن اون دوستمون موافق نيستم ولي صفحتون خيلي سنگين لود ميشه.