۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

من از پایان شروع کردم


من از پایان شروع کردم، من از مغرب طلوع کردم
بدون توشه و همراه

بدون اسب و ارابه بدون مرشد و رهبر

من از پایان شروع کردم، من از مغرب طلوع کردم

من از اعماق گمنامی، من از گودال ناکامی

من از بن بست هر تصمیم، پر از زخمهای بی ترمیم

به دشواری شروع کردم به دشواری طلوع کردم

هزار مانع، هزار دیوار، هزار چاه کن به اسم یار

هزار شب، ترس تیر خوردن، بدست نارفیق مردن

من از وحشت شروع کردم، پر از تردید طلوع کردم

قدمهام گاهی سست میشد، تنم یکباره یخ میکرد

یکی مثل شبح از دور، سرم داد میکشید برگرد
ولی مقصد مقدس بود، توقف مرگ زودرس بود

صلیب بردوش و لب خاموش

نه برگشتم نه ایستادم

به هر گردبادی تن دادم، چه جون سختم نیفتادم

من از پایان شروع کردم، من از مغرب طلوع کردم


آواز:مارتیک

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

salam
mamnon kheili omidvar konandas
inam linkesh
http://asemaneabryemanmahdi.persiangig.com/audio3/martik-TolooAzMaghreb(asemaneabryeman.blogfa.com).mp3

Mehdi گفت...

عالي بود دلاور، افتخار ميكنم به خوندن اين متن قوي. خدا در هر حالي كه هستي پشت و پناه خودت و خانوادت باشه.
از مطالبي كه مينويسي استفاده هاي زيادي ميكنم.
شاد و سربلند و كامياب باشي

شادی گفت...

kheili ghashang va delgarm konande bood.mer30

lida گفت...

سلام من ميخواستم بدونم ايا اقاي ارمان وثيقي از دانشگاه واترلو احتمالاً از اساتيد شما نيستند ؟ مي خواستم اگر براي شما امكان داشته باشد ايميل ايشان را برايم ارسال كنيد

lida گفت...

واقعاٌ فوق العاده است

ناشناس گفت...

این پست جایی برای نگرانی نیست شما چرا حذف شده؟

کارنو گفت...

سلام دوست عزیز، من هی میام سز میزنم که پست امروزتون رو کامل بخونم ،میبینم خبری نیست ! از اخوان برگشتید پاکش کردید ؟بد عادت شدیم همیشه ویکندا یه پست جالب برامون داشتید !

Mohaj Canada گفت...

سلام به همه دوستان و کارنوی عزیز
آره راستش وقتی برگشتم خسته بودم. دیدم اگه بنویسم زیاد جالب نمیشه و احساسی منتقل نمیشه بنابراین تصمیم گرفتم که بذارمش برا بعد.
ممنون از توجهتون

Mary گفت...

سلام
چه مطلب زيبايي . خيلي جالب بود. اميدوارم در كارو تحصيل و زندگي موفق باشيد. با اجازه من وبلاگتون را لينك كي كنم تا بيشتر از تجربياتتون استفاده كنم . چون ما هم مي خواهيم ادامه تحصيل بديم و الان هم مشغول زبان خوندن براي آيلتس آكادميك هستيم.

كلانتر گفت...

سلام آقاي مهندس
اميدوارم هميشه سروحال و شاد باشيد.
منتظر پست جديدتون هستيم، لطفا" از مونترال و شرايط ادامه تحصيل با زبان انگليسي در اين شهر بيشتر بنويسيد.
ارادتمند شما

ناشناس گفت...

سلام
من در مورد كلاس IOM ميخوام بدونم ظاهرا از عيد تشكيل نشده درسته؟ ميشه تو سايت مطرح كنيد شايد كسي خبر داشته باشه؟!
ممنون ميترا

Ben گفت...

سلام
چند ماهی هست که مطالبتون و دنبال میکنم ...... خیلی خوب و مفید هست .
هم رشته هستیم منم تصمیم به مهاجرت گرفتم . این هم وبلاگ من که تازه شروعش کردم :
http://bentowhere.blogspot.com/

ناشناس گفت...

ممنون میشم وبلاگ من رو هم تو لینک هات بزاری .

Mohaj Canada گفت...

لیدا
ما تو دانشکده برق پلی تکنیک مونترال، استاد ایرانی نداریم.
---
میترا
ها باز چی شده؟ دوباره تو یک کاریو خواستی بکنی درش تخته شد؟ ببینم نکنه باز تل نزدی و خواستی با ایمیل باهاشون ارتباط برقرار کنی.