۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

اطلاعیه


سلام
برای ارتباط بیشتر بصورت مالتی مدیا با شما مهاجرین فعلی و آینده ، اقدام به باز کردن یک ID مخصوص ارتباط ایرانیان مهاجر در کانادا در فیس بوک نمودم. لذا اگه این آی دی رو اد کنید علاوه بر اینکه ارتباط من با شما بیشتر میشه، ارتباط شما هم با همدیگه بیشتر خواهد شد. بمرور سعی میکنم اطلاعاتی از نوع دیگر رو در اونجا براتون بگذارم. فعلا اد کنید تا کم کم اطلاعات بگذاریم و ارتباطمون با هم بیشتر بشه.
در فیس بوک سرچ کنید منو پیدا میکنید.
I think to Iranians solidarity in CANADA
در ضمن یک دومین خوشگل هم به نام http://www.perse.ca/ رجیستر کردم که دارم فکر میکنم چطور عملیاتیش کنم و چه اطلاعاتی توش بگذارم.، از طریق این دومین هم میتونید به من دسترسی پیدا کنید.
با تشکر

۵ نظر:

محبوبه گفت...

سلام دوست عزیز
خیلی کار خوبیه . ممنون. ولی ما که تو ایران نمیتونیم به فیس بوک دسترسی داشته باشیم.

sunshine1276 گفت...

سلام دوست عزیز ما شمارا لینک کردیم میشه بپرسم چرا شما لینکمون نکردید؟

ناشناس گفت...

to ham DALAL shodia

Mohaj Canada گفت...

خانم محبوبه
فیس بوک نزدیک دو ساله فیلتره ولی این فیلتر و بقیه فیلترها نه برای من که تو ایران بودم و نه بقیه که میخوان دسترسی داشته باشن هیچوقت مانع مهمی نبوده.
----------------------
سان شاین عزیز مگه اجباریه لینک کردن. در عین حال م معمولا ماهی یا دو ماهی یکبار اینکارو انجام میدم کسانی که لینکم کردن لینک میکنم و کسانی هم که فقط برای بالا رفتن بازدیدکنندگانشون لینکم کردن و بعدا پاکم کردند پاک میکنم.
-------------------------
ناشناس عزیز و گل
(راستی یه مدت راه ورود ناشناسها بسته بوده دلم براشون تنگ شده بود)
کجاشو دیدی حالا اولشه، فکرایی دارم که اون سرش ناپیدا و ناگهان همرو رو میکنم فقط فرقش اینه که برا اینکار از کسی پول نمیخوام و از راههای دیگه پولشو درمیارم. اونم چند برابر،سر وقتش.
----------------------------

بیژن گفت...

سلام مهندس عزیز
اینکه بابت مطالبی که میذاری باید حق الزحمه ای هم داشته باشی حق شماست. از مطالب شما خیلی ها استفاده می کنن و الحق و انصاف مطالب خوب و مفیدی هستند.
تقریبا 40 درصد بازدید کننده های وبلاگ من که مدتی هست دارم سناریوی جدیدی براش طراحی میکنم ، از وبلاگ شما راهنمایی میشن و 40 درصد دیگه از جستجوی گوگل میان.
شما با موقعیتی که دارید و دست به قلمتون هم خوب هست میتونید یک سایت مرجع و متنوع راه اندازی کنید و قطعا از همین طریق بازدید سایت شما بالا میره به صورتی که میتونید آگهی جذب کنید.
سایتهایی از این دست هم هستند که به نظر من بیشتر به فکر پول هستند تا درج مطالب مفید و اکثرا هم نمیدونن هدفشون چیه.
در هر صورت از اینکه سایت منو لینک کردید ممنونم. با سیاستی که من دارم هر مطلبی که از شما و سایرین در وبلاگم درج کنم سعی میکنم 100 درصد عین مطلب رو بزارم و شاید کمی ویرایش کنم و حتما لینک اصل مطلب رو با ذکر نویسنده میذارم.
من به شخصه به فکر درآمد زایی سایتم نیستم چون شغلم این نیست و فقط جنبه اطلاعاتی برام داره و اینکه برام سرگرم کننده هست. ولی اگر کسی بخواد آگهی بده سعی میکنم پرستیژم رو حفظ کنم و هر چرندی رو تبلیغ نکنم.
امیدوارم در کارتون موفق باشید و اگر تونستم کمکی کنم حتما دریغ نکنید. اطلاعات خوبی از شما گرفتم که ارزشش بیشتر از اینهاست.
دوستدار شما