۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

نظام برده داری نوین. هدف، اصل و نسب ملتها

وقتی که بازیگردانان اصلی جهان با سالها طرح و نقشه ملتی رو از اوج به زیر میخوان بکشن و ما عکس العملی نشون نمیدیم باید انتظار هر چیز دیگه ای رو ازشون داشت. از زمین و آسمون به داشته ها و نداشته های ما از 5000 سال پیش تا 2000 سال آینده حمله کرده اند. اینها مارو میخوان بدون غرور، مارو برای خودشون میخوان مارو مسخ شده میخوان. مارو به عنوان روبوتی برای کار در ممالکشون میخوان. اینها بچه های مارو میخوان بدون فرهنگ و اصل و نسبشون. هر چی در مملکت خودمون احساس نا امنی بکنیم. هر چی از گذشته خود برائت بجوییم برای اینها بهتر و راضی کننده تر.اینها برده میخوان برای ممالکشون. برده های نوین در نظام برده داری نوین. فرهنگ و دین و اصل ونسب و خانواده برای اینها سم هستند که باید از بین بروند. هفتاد سال پیش به بهانه جنگ جهانی دوم انگلستان با تبلیغات آریایی بودن ایرانیان و همنژادی با آلمانهای نازی ایران را تسخیر کرد. اکنون بعد از هفتاد سال یک گروه انگلیسی (و برای موثرتر کردن خبر خود به رهبری یک ایرانی) فهمیده اند که 5000 سال تاریخ و حتی آنچه که پدر تاریخ خودشون هرودت در مورد ایرانیان دیده و نوشته اشتباه بوده و ایرانیها آریایی نیستند. لابد 10 سال دیگر که به هدف خود رسیدند و آبها از آسیاب افتاد مینویسند که یک ژن مهم در مورد آریایی بودن ایرانیان از قلم افتاده بود و ایرانیان آریایی هستند. ما ایرانیها هم که ساده منتظریم که یک انگلوساکسون مکار برای نژاد ما تصمیم گیری کند. اینها همه چیز مارا هدف قرار داده اند.
 ای بی بی سی همونقدر که دوست دارم ازت نفرت دارم. خیلی مکار و پلیدی.

۱۲ نظر:

مجید گفت...

سلام دکتر جان

میبینم دچار همون احساساتی شدی که بقیه اقوام و دوستان و آشنایانی که در ممالک خارجه زندگی میکنن، بهش دچار شدن.

البته برام عجیبه که چرا پس همین دوستان کمتر تمایل دارن که به ایران برگردن.

البته بدبین نیستم، یکیشون همسرش آمریکاییه و دو تا پسرش که دیگه الان خودشون تشکیل زندگی دادن نیمه امریکایی هستن، خودش هم بازنشسته همونجا است.

اون یکی هم دو سه تا تخصص و فوق تخصص تو پزشکی داره، چند ماه دیگه بازنشسته میشهف اما ایشون هم یه پاش اونجا خواهد بود یه پاش ایران.

نهایت، بردگی همونطوری که اشاره کردی، همه گیره هستش، نه تو ایران و نه خارج ایران برای کشوری که چیزی نداره نه برای داشتن و نه برای از دست دادن، این اتفاقات فرقی نمیکنه.

Ensan گفت...

دکتر جان



چرا اینقدر ناراحت می‌‌شی‌‌؟ من هم ایرانی‌ هستم ولی‌ خودم رو آریایی نمی‌‌دانم. اصلا اعتقاد دارم بحث نژاد فقط توی کشورهای عقب مانده هست. توی کانادا آیا کسی‌ از نژاد و نژاد پرستی‌ حرف می‌‌زنه؟ توی کشورهای عقب مانده برای اینکه سر انسانها رو شیره بمالن، همش تبلیغ می‌‌کنند شما از نژاد برتر آریایی هستید و برای جهان دمکراسی، آرامش،.... و خلاصه همه چیز رو شما به جهانیان دادید.

خدا وکیلی ما به ژرمن‌ بیشتر شبیه هستیم یا به یه عرب؟


ما فقط ۴ تا نژاد داریم: سفید، سیاه، سرخ و زرد.

به نظرم به جای اینکه از نژاد حرفی‌ بزنیم، بگیم ایرانی‌ هستیم، البته مستحضر هستید که توی ایران ترک، کرد، عرب، ترکمن، بلوچ رو هم

داریم. اگه ایران رو باز محدود به فارس زبانها بکنیم اون وقت عرب، ترک ، بلوچ حق داره که خودش رو ایرانی‌ ندونه.

به امید روزی که همه فقط به انسانیت انسانها کار داشته باشن و ما هم مثل کانادا، عراق، افغانستان(بر اساس قانون اساسی افغانستان، فارسی (دری) و پشتو زبان‌های رسمی دولت افغانستان می‌باشند و در ولایت‌هایی که بیش از دوسوم مردم آن گویش‌ور زبانی دیگر باشند، آن زبان به عنوان زبان رسمی سوم تلقی می‌شود) چند تا زبان رسمی‌ داشته باشیم تا همدیگر رو بهتر بتونیم درک کنیم.

موفق باشید

محسن گفت...

واقعا حق گفتی اما خودمونیم اینقدر بهمون فشار میاد که همه گذشته و آینده خودمونو از یاد می بریم تا فقط زنده بمونیم نه اینکه رندگی کنیم.دلم برای کشورم و خودمون میشوزه.ما نباید اینقدر توی زحمت باشیم.

ناشناس گفت...

آقاي مهاجر لطفا اينها را بخوان:
1. در پايتخت كشورت در شهر گل و گلاب تهران چند قطره باران ريز و نرم به آرامي مي بارد، پايتخت مملكتت به هم مي ريزد و مردم گل و گلاب آن هم مانده با قمه بيفتند به جان هم! كشوري كه پايتختش با چند قطره باران به هم مي ريزد، مسؤلانش مدعي جنگيدن با غولي به نام آمريكا هستند!
2. گفتم «مردم»! مردم! مردم! چه مردمي! چه مردمي! در كوچه و خيابان و مغازه و بوتيك و وسايط نقليه عمومي، اين مردم نازنين لبخند زدن كه بخورد توي فرق سر شان، تو را كاش با يك نگاه خنثي نگاه كنند! ولي همين كار را هم نمي كنند! نگاه شان يا مملو از حس خشم و نفرت است يا در بهترين حالتش افسرده و غمبار و دلمرده. يعني وقتي با اين مردم نگاه به نگاه مي شوي واقعا حالت بد مي شود!
3.همين اسرا.ئيل نيم وجبي كه در نقشه جهان اندازه كف دست خاله ريزه هم نيست، كشور قدرتمند (!) تو را تهديد به حمله نظا.مي مي كند! يعني واقعا، واقعا كشور ما اينقدر بدبخت شده كه اين اسرا.ئيل نكبت بيايد آن را تهديد به حمله بكند؟ واقعا كشور ما در صحنه بين المللي تا چه حد خاك بر سر شده ؟!
4. سوار ماشين راه شده اي و در نيايش پر ترافيك داري سر كار مي روي. صبح است و مي خواهي روزت را خوب شروع كني! يكهو يك پارچه نوشته عمودي در كنار بزرگراه مي بيني كه بر رويش نوشته شده: "زلزله در كمين است". يعني كه چي؟ استرس مي اندازيد توي جان اين مردم بدبخت كه چه بشود، آخر؟ اين مردم نگران و مضطرب باشند چه چيزي گير شما مي آيد؟
5. مي وري توي اينترنت. سايت روزنامه اعتماد كه دارد نسخه چاپي اش منتشر مي شود، فيلتر است! سايت لغتنامه دهخدا فيلتر است!!! سايت روزنامه نيويورك تايمز فيلتر است!من نمي دانم در اين سايت ها چه چيز خطرناك و وحشتناكي مشاهده شده كه بايد فيلتر شوند! خدا را شكر سايت گوگل باز مي شود!
6.در سايت هاي خبري خارجي خبر هاي نكبت بار و تحقيرآميز در مورد ايران فراوان است. همه اين خبر هاي نكبت بار باعث مي شود شما به ايراني بودن خود افتخار كنيد!
7.تلوزيون را روشن مي كنيد مي بنيد دارد سريال مي دهد. بازيگران زن اين سريال ها بلا استثنا بايد گريه بكنند! سريال هايي با فضاي غمبار و سياه و افسرده كه وقتي آنها را نگاه مي كني دچار افسردگي و انواع و اقسام بيماري هاي روحي رواني مي شوي!
8. تعطيل است. جشن است. جشن مذهبي. تلوزيون آهنگ شاد كه پخش نمي كند هيچ، آهنگ غمگين و نوحه پخش مي كند. همه اينها روحيه مردم داخل ايران را به شدت بالا مي برد!
9.قيافه مسؤلان مملكتي را در روزنامه ها و اينترنت و تلوزيون مي بيني حالت به هم مي خورد. يك من ريش و پشم و شپش و كثافت و قيافه هاي كج و معوج كه بي سوادي و بي تخصص بودن از سر و روي شان مي بارد و تو متأسف مي شوي كه سرنوشت زندگي خودت و زنت و بچه ات دست چه كساني افتاده!
10.تورم! تورم زوركي و تصنعي و دروغكي! تورمي كه دارد خفه ات مي كند. نفست را بريده! جانت را گرفته. تورم باعث مي شود احساس كني داري جان بيخود مي كني. يكي دارد پول هايت را به طور نامحسوس از تو مي دزدد!
11.زنان كثيف خياباني از در و ديوار شهر بالا و پايين مي روند و مشغول كاسبي هستند! مثل زباله در سطح شهر پخش شده اند و چون وجود شان انكار مي شود جايي را براي جمع آوري اين زباله ها اختصاص داده نمي شود و ما مجبوريم مانور دادن آنها در كوچه و خيابان و همه جا را تحمل كنيم!
12.در خانه هاي فوق استاندارد داري زندگي مي كني. مورچه بيايد كنار آپارتمان محل سكونتت باد معده خالي كند، آپارتمان مي لرزد و روي سرت ويران مي شود! صبح با صداي باد معده همسايه بغلي ات از خواب ناز بيدار مي شود. عصر از فرط خستگي روي كف اتاق خوابت برده ناگهان با آه و ناله هاي جسماني زن و مرد پاييني از خواب بيدار مي شوي!
13.ترافيك جان مردم را گرفته. از اينجا تا آنجاي شهر مي خواهي بروي پدرت در مي آيد!
14.آلودگي هوا. آلودگي آب اشاميدني.

ناشناس گفت...

(ادامه...)
15. به شير 5 روز مدت دار، وايتكس مي زنند تا ماندگاري اش بيشتر شود!
16.سبزي ها و ميوه ها كود انساني و كود هاي شيميايي غير مجاز دارند. بعد مي ايند به مردم مي گويند سبزي و ميوه بخوريد سرطان نگيريد!
17.بچه ات نصف شب مريض مي شود نمي داني او را به كدام بيمارستان ببري!
18.از آينده زندگي بچه ات به شدت نگراني.
19.با هزار بدبختي يك پولي جمع مي كني به تركيه مي روي با خودت كنسرو ماهي مي بري كه آنجا از گشنگي نميري. غذا آنجا گران است و ريالي كه در جيبت هست هيچ ارزشي ندارد!
20.اگر از يك شهر به جز تهران آمده باشي «دهاتي» محسوب مي شوي! اگر ساكن سعادت آبد و شهرك غرب و پاسداران و قيطريه و اين جا ها باشي جزو نژاد برتري و اگر ساكن جنت آباد و نظام آباد و شوش و اين جور جا ها باشي جزو «كاست» (!) نجسي!
21.احساس افسردگي مي كني! احساس مي كني جواني ات در اين كشور خفقان زده دارد نابود مي شود. احساس مي كني زندگي آزادانه را تجربه نكرده اي. احساس مي كني كل كشورت مثل يك پادگان است فقط با اين تفاوت كه پوتين پايت نيست! احساس گيجي و منگي مي كني! احساس مي كني لنگ در هوا هستي! زمين زير پايت سفت نيست! آينده پرابهام آزارت مي دهد. رفتار نفرت انگيز مردم آزارت مي دهد. مي خواهي بروي يك مغازه اي اجاره كني، فست فودي، كبابي اي، سوپرماركتي، چيزي راه بيندازي و از كارگري و كارمندي و حمالي و بردگي و بيگاري راحت بشوي ولي مي ترسي اندك سرمايه ات هم به باد فنا برود و با خاك يكسان بشوي. پدر و مادرت با تو مثل سگ رفتار مي كنند. رفتار شان از هزار تا غريبه هم بد تر است. تحمل شان مي كني؛ چاره اي نداري!
22. يك كلام در كشور خودت احساس غريبه بودن داري. احساس مي كني فرقت با يك تبعه افغان اين است كه او كارت ملي ندارد و تو داري! همين! مسؤلان صددرصد ايراني و وطن پرست كشورت دارند سرمايه هاي كشورت را در كشور هاي گدا و گشنه خيرات مي كنند و آن وقت تو در بدبختي و فقر و فلاكت دست و پا مي زني!برادر مهاجر! در اين شرايط آدم اگر مهاجرت نكند چه كار كند؟ از غصه دق كند؟

ناشناس گفت...

دست مریزاد نوشته خوبی بود

ناشناس گفت...

افکارت دایی جان ناپلونی هست توهم توطئه داری مثله رهبر فرزانه دائم از دشمن حرف میزنی سالها طول میکشه تا بتونی آزاد اندیش بشی و تعالیم مکتب جمهوری اسلامی رو فراموش کنی
Don Corleon

kv گفت...

بی خیال رفیق!!!! کجا انگلیسا به بهونه نژاد ایرانو گرفتن؟؟؟ خداییش اینو کجا خوندی؟؟؟ قبول دارم سیاست مدارتر از انگلیسا نیست تو دنیا ولی شما هم زیادی توهم زدی! آقا آریایی باشیم یا نباشیم مهمه؟ بابا کدوم کشوری از نظر نژادی همون جوریه که 5000 سال پیش بوده. خود انگلیسیا هم یه ترکیبی از بریتانیاییها ایرلندی ها نورمن ها فرانسویها و...... هستند. بابا ما ایرانیها اگه آزمایش ژنتیک بگیرن ازمون همه چی توش هست از مغول و عرب و ترک و عیلامی های باستان و بلوچ و ترکمن و.... چرا انقدر بسته فکر می کنیم آخه همه دنیا همینه . اجتناب ناپذیره که چندتا ملت کنار هم باشن و با هم آمیخته نشن. من خیلی چیزای فرهنگمونو دوست دارم ولی حالم از این خودبزرگ بینی الکی به هم میخوره . این حرف با مزخرفای یهودی های افراطی و یا نازی ها تفاوتی نداره. در مورد موضوع مهاجرت هم آدم تا آدم فرق می کنه هم آدمای موفق هستن هم آدمای داغون خیلی شخصیه و به شرایط و روحیه آدما بستگی داره.مطمئنا کار راحتی نیست و سختی داره ولی این جوری فکر کن که اگه خانواده و دوستای خوبی اونجا داشته باشی و یه کم همت و جربزه مطمنا شرایط کاری (کارمندی) در کشوری مثل کانادا قابل مقایسه با ایران نیست.
ممنون

maha گفت...

خیلی با نوشته هاتون موافقم فقط دو تا نکته رو خدمت دوستان عزیز می خواستم عرض کنم:
1-انسان عزیز درسته که انسانیت بالاترین معیاره برای ارزشگذاری ولی انصافا تو همین کانادا فقط انسانیت ارزش داره ؟ پس چرا می گند تو رزومه هاتون برای پیدا کردن کار سعی کنید یه اسم مستعار شبیه اسمای کانادایی داشته باشیدکه زودتر کار پیدا کنید ؟اونجا هم نمی گم همشون ولی خیلی هاشون ظاهرا انساندوستند ولی بیشتر از این شعار استفاده ابزاری می کنند برای تامین منافع خودشون شد.
واقعا نژاد سفیدو سیاه تو کانادا برابرند؟

2-ناشناس عزیز نمی گم ما تو ایران مشکل نداریم ولی باورکنین هرجایی مشکلات خودشو داره می تونم بگم فقط رنگ مشکلات عوض می شه نه ماهیتشون.
ودر آخر:
من معتقدم باید افتخار کنیم به نژاد و فرهنگمون و اینو مطمئن باشید که اگر ضعف قانونی که ما داریمو اونا داشتند بقاشون به هفته هم نمی رسید. اگر قدر این اصالت رو بدونیمو و حفظش کنیم.

امین گفت...

ناشناس 22 نکته ایی گل گفتی

امین گفت...

دکتر جان هنوز روی ابرهایی .اگر دلت برای نژادت تنگ شدهی سفر بیا بریم همین اصفهان خودمون یا یه خورده انورتر شیرازو میگم جهت شرکت در سمینار بررسی عوامل ... و....ووو تا ببینم بعد از پیاده شدن از هواپیمای وطنی اسمت رو یاد میاد . نژاد پیش کش

royaflash گفت...

سلام دوست عزیزم از آشنایی شما خوشحال شدم و ممنونم از اینکه مینویسین و این زیباست .

انسان ها برچند دسته تقسیم میشوند . انسان های بزرگ و متوسط و کوچک

انسانهای بزرگ به عقاید می اندیشند .
انسانهای متوسط به وقایع
و انسانهای کوچک به دیگران .

به عقیده من مفاهیم نژاد پرستانه نباید باشه . ملیت گرایی به نژاد پرستی منتهی میشه و باعث جنگ ها و تبعیض ها میشه . جهانی رو تصور کنید همه در یک کشور هستند و کل جهان یک ملیت هست . آیا چنین دنیایی نوید بخش صلح نیست . مباحث فرهنگی و ملیتی باعث ایجاد نگرش منفی میشه که متفاوتیم و تفاوت وجود نداره و همه انسان هست و دارای فکر و اندیشه و سبک زندگی مستقل و انسان آزاد هست برای انتخاب . در پایان سخنم را با سخن سقراط به پایان میرسونم که میگه : من افلاتون رو دوست دارم ولی حقیقت را بیش از اون . من هم میگم من ایران رو دوست دارم ولی حقیقت رو بیش از اون .
موفق باشید .