۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

عید هم دوباره رسید

یکبار دیگه هم سال نوی ایرانی رسید.
الان من باید با بچه ها پهلو پدر مادرم باشم ولی چه کنم که این آخر عمری مجبور شدم که تکمه ریست زندگیمو فشار بدم. با اینکه "تو بی هانست" از اومدن عید زیاد خوشحال نیستم چون یاد جایی که باید باشم و نیستم میفتم ولی سعی میکنیم که ظاهرمونو حفظ کنیم.
خانومم امروز برا اولین بار یک دیگ سمنو درست کرد. من هم کمی زودتر از سر کار برگشتم و رفتم برا بچه ها ماهی قرمز و سنبل و همچنین برای شب عید ماهی سفید خریدم.
خوب شد حداقل عید افتاد به شنبه که دو روز اولشو ما هم تعطیل باشیم.
برای همتون آرزوی سالی خوش و همراه با شادی میکنم و همچنین آرزو میکنم که امسال برای کشور ایران سال حذف افراد ناباب، متظاهر، لجوج، نالایق، چاپلوس، فاسد و متدین نما باشه.

این ویدئو کلیپ رو دوست دارم برای اینکه در دانشگاه یوکام اجرا شده جایی که من کلاس زبان فرانسه میرفتم و منو یاد اونجا و اوقات خوشی که با بچه ها داشتیم میندازه و چند نفر از کسانی که میشناسم توش هستند. قشنگ اجراش کردن طوری که شبکه سی ان ان آمریکا هم پخشش کرد.

۵ نظر:

مرد پارسي گفت...

عیدتان مبارک
پیروز و شاد باشید

Diary Of A Stranger گفت...

سال تو پیشاپیش مبارک
با آرزوی بهترین ها

رودابه گفت...

آفرین به خانومتون . دستشون درد نکنه . من که خیلی دلم می خواست سمنو درست کنم ولی فرصت نکردم. موفق باشید

شادی گفت...

salam.
eidetoon mobarak,ishala sale kheili kheili khoobi dashte bashid.por az movafaghiat,shadi va salamati.
omidvaram emsal faghat khabaraye khoob az too weblogetoon bekhoonam

Unknown گفت...

سلام
عید شما مبارک و سالی پر از شادی و خنده و هیجان داشته باشی.
این ویدئو هم خیلی خیلی خیلی قشنگ بود واقعا لذتشو بردم.