۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

عنوان نمیخواد

به نظرم دارم ماشین لازم میشم.
این خرید عیالواری خونه داره اذیتم میکنه.
پایین آپارتمان همه مغازه ای هست حتی تو تونلی که از آپارتمان ما میره به مترو همه چی داره ولی کمی گروننتره.
400 متر پایینتر از ما یک فضای وسیع هست که توش Zellers,IGA,Dollarama , و 1000 مغازه جورواجور هست خریدا اساسیمونو از اونجا میکنم. ولی هر بار برمیگردم مث مرد شش میلیون دلاری 20 کیلو بار دستمه دارم هن هن کنان میارم خونه. امروز هم که از مال زدم بیرون بارون شدید گرفت البته چتر برده بودم فقط نمیدونستم با کدوم دست بگیرم. دیدم چند تا دختر زیر یک سقف منتظرن. گفتم حتما واستادن بارون بند بیاد منم رفتم اونجا. گفتم واستادین بارون بند بیاد دیگه؟ گفتن نخیر زنگ زدیم دوست پسرامون با ماشین بیان دنبالمون. خلاصه کلی خجالت کشیدم ازینکه ماشین ندارم. بعد چترو گذاشتم تو جیبمو تو بارون با دو تا ساک هر کدوم 10 کیلو برگشتم خونه. اینجور نمیشه باید سریع برم گواهیناممو بگیرم و به فکر یه ماشین باشم. خرجش ماهی 400 دلاره باشه. حداقل پول مترو و اتوبوس نمیدم هر جام باهاش میشه رفت.

۸ نظر:

ali گفت...

Salaam,
If you can afford it why not? By the way, it will should help you hit the way when you're free and relax and let out the worries that bother you from time to time. It surely protect you against the rain and the cold when it is around later. One more thing, I feel you're doing somehow better than a while ago when you were frustrated with unemployment. Take it easy and good luck.

Ali

ناشناس گفت...

رضا
خوش بحال دوست پسر اون دخترها!!!

solmaz گفت...

salam man be tazegi veblogetoono khoondam vasaton arezoo mikonam harche zoodtar kar peyda konid ,shoma ham doa konid zudtar medicalam biyad roo hava mundam mashin ham fekre khoobiye faghat migan makhareje janebish ziyade

مینو گفت...

حتما حتما اینکارو هر چه زودتر انجام بدید، جدا از هزینهاش شما که بچه هم دارین باید تو زمستون ماشین داشته باشید. من 2 سال مونترال بودم و بد ترین خاطراتم بر میگرده به زمستون که تو اون سوز هوا بدون داشتن ماشین مجبور بودم عین شما کیسه های خرید رو بیارم. با اینکه دستکش دستم بود اما تو اون هوا باید دستتون حتما با دستکش تو جیبتون باشه تا بی حس نشه!
به هر حال خیلی به موقع به فکرش افتادید.هر جایی سختیهای خودشو داره اما کار هم به زودی پیدا میکنید ایشالا ،و از زندگی تو اینجا لذت میبرید و سختیهاشم واستون مثل زندگی تو هر جایی حل شدنی میشه.

ناشناس گفت...

دوست عزیز درکتون می‌‌کنم اما حواستون باشه هر ماشینی غیر از ماشین نو بخرید سر سال باید ۵۰۰ دلار هم بدید که بیان ببرنش! اینجا ماشین نو بگیرید ۱ هفته بد ۵-۸ هزارتا قیمتش افت میکنه. حواستون به این مسائل هم باشه.

omid گفت...

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری .
اگر با تبادل لینک موافقی منو با نام "کانادا سرزمین فرصت ها" لینک کن وبه من بگو با چه نامی لینکت کنم .
با تشکر

ناشناس گفت...

با سلام
از وبلاگ خوبتون ممنونم و اطلاعات تخصصی خوبی رو به مهاجرین میده . از دوستانی که در کانادا (ترجیحاً مونترال یا ونکوور )زندگی میکنند میخواستم لطف کنن و یه آمار از هزینه های دندانپزشکی به من بدن ممنون میشم . من عازم هستم و قدرت خدا تازه فهمیدم باید حدود یک و نیم میلیون خرج دندونام کنم و اولش گفتم میرم کانادا این کار را میکنم ولی در وبلاگهای مختلف خوندم که هزینه دندانپزشکی اونجا خیلی زیاده !!!! مثلا میخوام بدونم عصب کشی چنده یا پرکردن دندان چنده ؟ هرکی میدونه لطف کنه راهنمایی کنه تا اگه واقعا با ایران اختلاف زیادی داره همینجا ترتیبش را بدم ( در ایران پر کردن یک دندان 50000 تومان و عصب کشی+پر کردن 200000 تومان هزینش میشه . ممنون

amir گفت...

فکر کنم تفاوت کانادا با ایران فقط یک صفر با شه چیز زیادی نیــست یه صفر به هزینه دندانپزشکی ایران اضافه کنی مبلغ کانادا میشته