۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

برا موبایلتون دومین بگیرید و روش وب سرور نصب کنید

خوب تو این پست میخوام یک برنامه خیلی مفید، مخصوصا برای مهاجرها معرفی کنم. خودم که خیلی ازش استفاده کردم.
این برنامه با ارتباط با سرور خودش یک دومین معتبر در اینترنت به موبایل شما اختصاص میده. در حقیقت یک پرتال کوچیک رو موبایل شما ران میکنه.
خوب فرض کنید کسی در ایران یا هر جای دیگه با شما کار داره، فقط کافیه بره رو اینترنت و دومین شمارو که خودتون بهش دادید وارد کنه، مستقیم وصل میشه به موبایلتون. میتونه باهاتون چت کنه. از رو موبایل شما SMS بفرسته. با موبایلتون عکس بگیرید و همون لحظه میبینه. میتونه براتون آف بزاره و حتی میتونه یک وبلاگ برا خودش رو موبایل شما داشته باشه و یا بیاد و وبلاگ شمارو رو موبایل خودتون روزانه بخونه. حتی میتونه GPS موبایل شمارو فعال کنه و ببینه شما کجایید و چند کار دیگه. البته نوع دسترسی رو شما بر حسب یوزر مورد نظر تعیین میکنید. همچنین موبایل شما باید با GPRS یا Wireless به اینترنت متصل باشه. من از شش ماه پیش تا حالا از این برنامه استفاده میکنم و به هر کیم معرفی کردم کلی حال کرده.تمام این امکانات رایگانه جز اینترنت که البته مواقعی که خونه هستین و میخواین کسی بهتون وصل بشه توصیه میکنم با Wireless از موبایل به اینترنت وصل بشید.
کافیه وارد سایت http://www.mymobilesite.net بشید و یک آی دی به نام خودتون باز کنید و شماره موبایل خودتونو بدید. این سایت یک SMS به موبایل شما میفرسته و وقتی دستورالعمل اونرو انجام بدید یک دومین به نام شما رجیستر میشه. اما قبلش باید نوع موبایل خودتون رو وارد کنید و برنامه مورد نظر جهت نصب روی موبایل رو بگیرید. در ضمن فکر میکنم اسم ایران تو سایت نبود، اشکالی نداره کشور رو کانادا بزنید و شماره موبایل خودتونو بدید باز SMS میاد و دومین شما به نام name.mymobilesite.net فعال میشه. اینجوری همیشه دفتر کار شما با شماست و با همه ارتباط دارید.

۸ نظر:

خداحافظ كانادا گفت...

شب بخیر مهندس

ممنون از این مطلب. خیلی‌ جالبه. میشه کمی‌ بیشتر در مورد سرعت دستیابی این سرویس کمی‌ توضیح بدی برامون؟ هزینه‌ای هم داره؟

بازم ممنون

خداحافظ كانادا

بي تا گفت...

سلام

تو ايران استفاده از اين سيستم امكانپذيره يا نه ؟؟؟ لطفا راهنمائي كنيد .

ناشناس گفت...

mersssssssssss....agai mohndes...fagat montazer inam ke yek roze biam bebinam kament gozashti ke kar giram omadeh igar in khodafez canada ongaderham adam badi nista?

Mohaj Canada گفت...

این سیستم کاملا در ایران امکان پذیره، بالا توضیح دادم چیکار کنید، در ضمن کاملا رایگانه جز هزینه GPRS که طبعا رایگان نیست البته من خونه که هستم اینترنت موبایلم رو میندازم رو وایرلس و استفاده میکنم. از ناشناس هم متشکرم که به فکر کار پیدا کردنه منه. راستش تصمیم گرفتم یه دو سه ما فقط به فکر تقویت زبان باشم. رزومه هم به اندازه کافی فرستادم ولی زبان مهمه نمیخوام بعد سه ماه قویتر برم جلو. اینا هم مث اینکه دردشون certificate هستش. اگه شد یک سرتیفای هم از اینجا بگیرم.
این دکتر خداحافظی اصلا آدم بدی نیست فقط اینکه منو شما گاهی سر لجش میندازیم میاد زیادی از کانادا بد میگه. بهر حال اگه من کار گیر آوردم نذر کردم ایشون رو به سلام کانادا تبدیل کنم.

خداحافظ كانادا گفت...

سلام مهندس

ممنون از لطفی‌ که به من داری.

امیدوارم (هر چند که راستش چشمم زیاد آب نمیخوره!) زودتر کاری "در رشته خودت" پیدا کنی‌.

در مورد تبدیل "خداحافظ" به "سلام" هم راستش در وبلاگم هم نوشتم که من وبلاگ خداحافظ كانادا رو به ۲ دلیل زیر ایجاد کردم و فکر نکنم که این دلایل حتی پس از بازگشتم به ایران انشاالئه در تابستان سال آینده تغییری کنند:

۱- برای دل‌ خودم و خالی‌ کردن نفرتی که از این کشور بی‌ در و پیکر و بی‌ صاحب دارم.

۲- کمی‌ اطلاع رسانی نسبت به وضع موجود غالب مهاجران (بخصوص ایرانی‌) به کانادا.

فعلا قربانت


خداحافظ كانادا

رضا گفت...

مهندس یه سوالی:

چه جوری موبایل رو میندازی رو اینترنت با وایرلس؟

مرسی بوکو!

Fariborzkhan گفت...

این فقط رو سیستم سیمبین سازگار یا با ویندوز موبایل هم سازگار ؟

ناشناس گفت...

سلام اینکه فقط واسه نوکیا داره! فقط symbian اِ!